Support
Een goede dienstverlening valt en staat met goede support. MijnHostingPartner.nl probeert daarbij een goede balans te vinden tussen prijs en kwaliteit. Dit is de reden waarom onze helpdesk in basis niet rechtstreeks te benaderen is via de telefoon.
De support afdeling is in eerste instantie enkel per mail, ticketsysteem en online chat te bereiken. Zo houden we de kosten laag en kunnen we je toch de juiste service geven. Wij proberen standaard vragen uiterlijk binnen een werkdag te beantwoorden.
Ons technisch personeel is bekwaam en vriendelijk en proberen je altijd zo snel mogelijk te helpen. Onze gemiddelde responsetijd op tickets is minder dan 1 uur.
Komen wij er niet uit via de chat, mail of het ticketsysteem dan kunnen we in specifieke situaties altijd nog telefonisch contact met jou opnemen! Is er toch behoefte aan directe telefonische support dan is het altijd mogelijk om een extra service in de vorm van een addon af te nemen.
Deze ‘Personal Customer Service’ is te bestellen via het klantenpanel en geeft je de mogelijkheid om bij eventuele supportvragen of calamiteiten rechtstreeks in contact te komen met een supportmedewerker. Zo proberen we klanten te ondersteunen die net even dat extra beetje service willen.
Wat krijg je bij Personal Customer Service?
- Telefonische support (tijdens kantooruren)
- Voorrang op tickets
- Korting op spoedtickets
- Extra informatievoorziening (directmail) bij onderhoud en storingen
MijnHostingPartner.nl streeft naar een hoge mate van klanttevredenheid. We hanteren de spreuk: ‘Zolang jij als klant niet tevreden bent, zijn wij dat ook niet!