Regelmatig opnieuw inloggen binnen de webmail

Datum
27-03-2024 11:14
Partner
MijnHostingPartner.nl
Update 11-4-2024

We hebben gisterenavond nog een update ontvangen van SmarterMail voor dit probleem, welke vanochtend om 07:46 weer geïnstalleerd is. Graag horen we weer of dit verbetering brengt in het probleem. In enige testaccounts zien we al verbetering terug. Mocht je nog problemen ervaren dan graag een ticket aanmaken richting de helpdesk waarin je het mail account en gebruikte browser aangeeft. Dan bekijken we dit per situatie nog nader na. Bedankt voor het begrip. 

De volgende verklaring hebben we nog ontvangen van SmarterMail: 

"In de vorige op maat gemaakte build heeft de ontwikkeling de manier veranderd waarop de authenticatietokens werden gecached. Echter, er was één gebied waar die auth tokens niet correct werden gecached, wat helaas resulteerde in vaker uitloggen. Ze hebben dit probleem opgelost in de onderstaande op maat gemaakte build."


Update 10-4-2024

We hebben van meerdere klanten te horen gekregen dat de problemen nog niet verholpen zijn. We hebben aanvullende informatie doorgezet naar SmarterMail en zijn nu weer afhankelijk van een update aan hun kunt. Zodra die binnen is wordt dit weer geïnstalleerd. Excuus voor het ongemak. 

In deze is voor velen een tussenoplossing om het mail adres in een lokaal programma te installeren, hier zijn de problemen niet aanwezig. Als voorbeeld kan Thunderbird gebruikt worden, dit is verder geheel open source.


Update 10-4-2024

Vanochtend om 07:30 is hier nogmaals een update voor geinstalleerd die hier verdere verbetering in dient te brengen. We horen graag via het ticketsysteem of dit probleem nog steeds aanwezig is. 


Update 4-4-2024

We hebben van meerdere klanten te horen gekregen dat het probleem nog niet verholpen is, en naar aanleiding hiervan weer een rapport geopend bij SmarterMail. We wachten hierin op een tweede update voor dit probleem, die wij na het ontvangen hiervan zo snel mogelijk zullen installeren. Wanneer meer bekend volgt wederom een update op deze aankondiging. 

Update 30-3-2024

We hebben hiervoor om 09:30 vandaag een update van SmarterMail geïnstalleerd, graag horen we als dit probleem nog steeds speelt via het ticketsysteem, graag dan ook weer aangeven welke browser en besturingssysteem gebruikt wordt. 


Update 29-3-2024

We hebben hiervoor een update ontvangen van SmarterMail en zullen deze morgen (zaterdag 29-3) installeren op de server. De mailserver zal hier 1 of verscheidene keren voor herstart dienen te worden, waardoor een korte onderbreking kan ontstaan. Geen mail gaat verloren. Maar wordt dan enkel later aangeboden. 


---------------------------------------------------

Beste Klant, 

Er is op dit moment een issue waarbij bepaalde klanten regelmatig opnieuw moeten inloggen op onze webmail. Een vervelende issue waar we op dit moment geen oplossing nog voor hebben. Dit is inmiddels gemeld aan Smartermail. En er wordt op dit moment gezocht naar een oplossing. 
Het probleem is bij ons gemeld door een handvol klanten, en is dus niet aanwezig voor het overgrote deel van onze klanten. 
Mocht je dit probleem zelf ook terugzien, dan graag een screenshot hiervan maken en aan ons melden in een ticket, met hierin ook de gebruikte browser en besturingssysteem. Dan voegen we dit toe aan het rapport. 

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet, 

Het team van MijnPartnerGroep.nl