Categorieën
Email instellen - iOS 10 iPad/iPhone
Controleer jouw email adres op de volgende link voordat je de volgende stappen uitvoert:
https://webmail.mijnhostingpartner.nl
Zie ook het volgende artikel die uitlegt hoe de DNS voor de mail te herstellen is wanneer hier problemen mee zijn.
https://www.mijnhostingpartner.nl/client/knowledgebase/e-mail/email-dns-controleren-en-herstellen/
1) Je gaat naar de instellingen -> Mail .
2) Selecteer anders
3) Voeg mailaccount toe
4) Voer jouw gegevens in, dit is jouw email adres en wachtwoord.
5) Voer de email instellingen aan, dit is nogmaals jouw naam en email adres.
Overige serverinstellingen zijn altijd:
imap.mijnhostingpartner.nl
smtp.mijnhostingpartner.nl
In combinatie met jouw email adres en wachtwoord.
Let op hierna krijgt je de melding dat hier nog niet ingelogd kan worden, dit klopt je dient de volgende stappen nog uit te voeren!
6) Controleer de instellingen en druk op geavanceerd.
7) Voer de poort 143 en controleer of SSL aanstaat bij het inkomende verkeer.
Herhaal de voorgaande stappen voor het uitgaande verkeer.
Uitgaande instellingen dienen op het volgende te staan:
Host: smtp.mijnhostingpartner.nl
Gebruikersnaam: email adres
Wachtwoord: wachtwoord van email account
Gebruik SSL: Ja
Identiteitscontrole: Wachtwoord
Serverpoort: 587
Wanneer je het niet lukt om jouw email account in te stellen dan vragen wij je screenshots te maken van zowel jouw inkomende verkeer als uitgaand. Dan kunnen wij dit voor je nakijken.
Mocht je nog verder vragen hebben dan kun je altijd kijken of er iemand op de online chat aanwezig is.
Of je kunt hiervoor een ticket aanmaken in het klantenpanel.