Categorieën
Hoe maak ik een ticket aan bij MijnHostingPartner?
Om een support ticket aan te maken bij MijnHostingPartner.nl kan je de volgende stappen volgen. Het ticketsysteem wordt vaak naar verwezen in de chat en in emails. Aangezien dit de wijze is om problemen opgelost te krijgen op een efficiënte wijze.
Eerste stap is om in te loggen in het klantenpanel, dit doe je door het email adres en wachtwoord op te geven wat aangemaakt is tijdens registratie. Dit is ook te herstellen door op de wachtwoord vergeten knop te drukken. Hierna kan je in het bovenste menu naar de volgende optie navigeren:
Hierna selecteer je de optie om de ticket aan te maken:
En voer je het onderwerp van de ticket in, hier worden ook antwoorden uit onze kennisbank al voorgesteld. Mocht het zo zijn dat het antwoord op je vraag daar al in staat. Dan is er op te klikken. Anders selecteer je de optie. Mijn Antwoord staat er niet tussen
Hierna ga je door om de ticket aan te maken. Probeer dit altijd zo volledig mogelijk in te vullen, en voeg waar nodig ook screenshots toe of meer informatie via de bijlages.
Verder is de gerelateerde dienst te selecteren in de drop down lijst, is een departement te selecteren. Voor verhuiscodes en dergelijke is de Administratie te selecteren. Voor een vraag over je website of hosting is dit via de helpdesk te doen.
En ook is er een prioriteit mee te geven aan de ticket. Dan weten wij hoe dringend de kwestie is. Ook is een Spoed ticket aan te maken. Hier zitten kosten aan verbonden om jouw ticket zo snel mogelijk op te kunnen pakken.
In het veld kan de vraag verder omschreven worden en uitgewerkt.
En hierna kan je verder drukken op Opslaan om de ticket gelijk in onze lijst te laten verschijnen. Nadat de ticket is aangemaakt kan er ook eenvoudig op gereageerd worden. En mocht je de status willen navragen via de online chat, noteer dan even het ticketnummer voor ons. Dan kunnen we dit gemakkelijk erbij pakken. Ook zie je de complete geschiedenis van het ticket. Zodat hier altijd teruggekeken kan worden.