Kan ik een betaling storneren?

Een betaling storneren

Indien je bij ons een factuur betaald via het klantenpanel dan wordt deze transactie uitgevoerd via Mollie. Op dat moment machtig je ons (Mollie) om toekomstige facturen te incasseren. Hou er dus rekening mee dat er voldoende saldo op de rekening staat. Indien een betaling niet uitgevoerd kan worden dan kan Mollie hiervoor kosten in rekening brengen. Wij berekenen na een dergelijke stornering deze kosten 1 op 1 door aan de klant. Voor terugboekingen met ‘Overige reden (MS03)’ worden € 2,50 excl. BTW aan kosten doorberekend, maar als een factuur handmatig gestorneerd wordt door een klant dan worden er € 7,50 excl. BTW aan kosten doorberekend. 

Mocht je van mening zijn dat een factuur onterecht is geïncasseerd dan verzoeken we je dus om NIET te storneren maar om contact op te nemen met onze administratie. Dit kan via het ticketsysteem, maar je kunt ook een mailtje sturen naar info@mijnhostingpartner.nl. Wij zullen dit dan voor je nakijken en het betreffende bedrag alsnog zo snel mogelijk naar je terugboeken. 

Incasseren is natuurlijk ontzettend makkelijk want zo vergeet je nooit een factuur te betalen en ben je vrijwel zeker gegarandeerd van de continuïteit van deze diensten. Het kan echter zijn dat er een reden is dat je niet wil dat er geïncasseerd wordt. In dat geval kan je dit zelf uitschakelen via het klantenpanel. Zie onderstaand artikel hoe je dit kunt doen:

https://www.mijnhostingpartner.nl/client/knowledgebase/algemeen/administratie/hoe-beheer-ik-de-automatische-incasso/

Mochten er naar aanleiding van bovenstaande informatie nog vragen zijn dan verzoeken we je contact op te nemen met onze helpdesk.