Hoe beheer ik de automatische incasso?


Met een aanschaf van een product bij MijnHostingPartner.nl wordt automatisch de optie tot automatische incasso aangezet. Zo heb je geen zorgen over dat je pakket opgeschort wordt en/of dat je domein komt te verlopen.

Op het moment dat er een factuur wordt aangemaakt onder je account dan wordt gelijk hiermee de automatische incasso erin gezet. Vervolgens kan het nog 2 dagen duren voordat dit daadwerkelijk afgeschreven wordt van je rekening.

Zorg er voor dat er voor de incasso voldoende geld op je rekening staat. Indien een incasso gestorneerd wordt dan zitten daar kosten aan verbonden die wij doorberekenen vanuit de betaalprovider. Zie ook dit artikel

Voor een nieuwe contracttermijn sturen wij je een aankondigingsmail om je op te hoogte te stellen dat er weer een nieuwe periode aankomt. Wanneer je een product of domein dus niet wilt verlengen dan dien je hier dus tijdig de verlenging voor uit te zetten! 


Indien je niet van de automatische incasso gebruik wilt maken dan is dit uit te zetten op de volgende wijze: 

1. Je logt in het klantenpanel met je mailadres en je wachtwoord. Vervolgens ga je in het dashboard naar 'Mijn gegevens'. 

Hoe beheer ik de automatische incasso?






2. Ga hierna naar het tabblad instellingen

Hoe beheer ik de automatische incasso?


3. Scroll hierna naar onderaan de pagina om de automatische incasso aan of uit te zetten met de radio knop en klik vervolgens op 'wijziging opslaan'.

Hoe beheer ik de automatische incasso?




Indien je het rekeningnummer wilt wijzigen waar de automatische incasso van afgeschreven dient te worden, dan kan je dit vooralsnog aangeven via een ticket richting de administratie. Dit wordt dan omgezet.

Mocht je nog vragen hebben over een incasso dan kan je het beste even een ticket aanmaken richting de administratie. Dan kan dit verder voor je nagekeken worden. Een ticket maak je aan in het klantenpanel.